Praktisk info

Betaling

Betaling af samtaler/ydelser for private betales via MobilePay.
Betaling af samtaler/ydelser for offentlige og private virksomheder betales via faktura.
Vi tager ikke imod henvisninger fra læge.
Vi indberetter til Sygesikring Danmark.

Afbud

Du kan melde afbud på telefon 86 82 95 84, sms (Birgitte 26 66 75 84 og Christina 29 66 75 81) eller mail.

Afbudsregler private klienter

Ved afbud gives besked hurtigst muligt og senest 24 timer inden konsultationen. For sent afbud eller udeblivelse medfører at du skal betale for konsultationen, selvom du ikke har benyttet dig af den, da tiden er afsat til dig og ikke kan nå at blive tildelt en anden.

Afbudsregler klienter fra SOS & Arbejdsmiljøafdelingen (HR) Herning Kommune & Silkeborg Kommune

Klienter fra SOS og HR Herning skal melde afbud senest kl. 16 hverdagen før samtalen. Ved for sen afbud eller udeblivelse trækkes samtalegangen fra det samlede antal samtaler til rådighed.

Klienter fra HR Silkeborg skal melde afbud senest kl. 15 hverdagen før samtalen. Ved for sen afbud eller udeblivelse trækkes samtalegangen fra det samlede antal samtaler til rådighed.

Afbudsregler klienter fra Prescriba

Klienter fra Prescriba skal melde afbud senest 24 timer hverdagen før samtalen. Ved for sen afbud eller udeblivelse er der en egen betaling på 350 kroner, som klienten betaler direkte til psykologen.

Afbudsregler klienter fra AS3

Klienter fra AS3 skal melde afbud senest 24 timer hverdagen før samtalen. Ved for sen afbud eller udeblivelse trækkes samtale-gangen fra det samlede antal samtaler til rådighed.

Gratis parkering

Klik for kort

Offentlig transport

Bybus nr. 4 kører fra busterminalen til stoppestedet Aqua/Marienlundsvej.

Kontakt os for en uforpligtende snak